Coldplay is onderweg

Ik zag het plaatje, ik las de tekst, ik klikte op de link en nu is die onderweg naar mij toe. Ongeveer 15 minuten geleden las ik dat de live dvd van Coldplay in bepaalde landen al te koop is. Jeeeeeeuh!! Want in mijn agenda stond de datum op 26 november. Ik hoef nu gelukkig niet meer zo lang te wachten! Morgen kan ik eindelijk het hele concert weer opnieuw beleven! HIER de link naar de live dvd!

 

Beetje jammer dat ik morgen de hele dag moet werken. Wel kan ik de hele dag erop uit kijken dat er thuis een pakketje op me zit te wachten. -X

 

 

4 gedachtes over “Coldplay is onderweg

Geef een reactie

