Local Natives / My Hero

Ik heb de laatste tijd weer een hoop bands erbij gevonden. Mijn Spotify afspeellijsten worden dan ook steeds langer en langer. Bij deze band Local Natives wil ik stil staan omdat het een leuke indie/rock band is. Ze komen uit Amerika, en hebben tot nu toe één album Gorilla Manor. Deze komt uit 2009 en is echt een plezier om naar te luisteren. Met een beetje hoop komen er weer nieuwe albums. Er is al wel een nieuwe single uit 2012. –Breakers

 

Maar mijn aandacht ging naar de band door het nummer en de clip van Wide Eyes. Deze heb ik op de blog van Rosalie neergezet. Haar blog bestond een jaar en ze had de actie 24-uur gastblogs. Er hebben allemaal mensen een gastblog geplaatst. Ik ook! lees het hier. –My Hero.

-xoxo

HIER de Local Natives op Spotify.

HIER mijn favorieten op Spotify, zodra je abonneert op de afspeellijst krijg je meteen te zien als ik weer nieuwe nummers toevoeg.

Een gedachte over “Local Natives / My Hero

Geef een reactie

