Van Nederlandse bodem: Number Nine

Ik heb al eerder bands gevonden via Twitter omdat ze mij zijn gaan volgen. Bij sommige bekijk ik de pagina en het stukje over de band. Heel snel ontdekte ik dat het een Nederlandse band was! Dat maakte me nieuwsgierig. Ik ben niet van de Nederlandse muziek, maar heb niks tegen Nederlandse bands/artiesten die in het Engels zingen, of gewoon heel goed zijn (Go Back To The Zoo).

Number Nine. Ze bestaan uit 4 heren. Wat ik uit hun Facebook pagina kan halen is het een pop band uit Utrecht. Als ik eerlijk mag zijn vind ik het album meer richting de rock klinken dan pop. Het is echt een goede band!

Super handig is dat hun nieuwe album New Ways op Spotify staat! Dus dan kan iedereen even naar dit geweldige geluid luisteren. -Echt waar!

 

Number Nine: Facebook // Twitter // Website // YouTube

-Enjoy! X-Mw

2 gedachtes over “Van Nederlandse bodem: Number Nine

Geef een reactie

