Het Luxor Live avontuur: Watskeburt #1

LuxorliveAurora-Infernalis-Festival-682-750-1000

Heb ik al verteld dat ik vrijwilligerswerk doe? Vanaf deze week ben ik vrijwilligster, en al één keer mocht ik erbij zijn om te helpen bij @Luxor live in Arnhem.

Over luxor live: Luxor live is gevestigd in een monumentaal pand, Luxor, dat in 1915 is gebouwd. Het pand ligt in het centrum van Arnhem, aan het Willemsplein. @Luxor Live is het poppodium van Arnhem

Help, help, help! Wat heb ik gedaan? Waarom ben ik hier? You CAN do this, you WANT this. -Ik sta voor het Luxor gebouw-. Wat nu? Ik ben natuurlijk ook nog eens 30 minuten te vroeg. –Lopend richting de deur, maar heb geen idee waar ik precies moet zijn- 15 minuten later krijg ik een rondleiding door het prachtige gebouw, en alle zenuwen zijn verdwenen. Meteen wordt ook duidelijk dat ik de zaterdag daaropvolgend mag helpen bij De Jeugd van Tegenwoordig.

Die zaterdag zat ik in de trein met lichte zenuwen, aangezien ik geen idee had wat me te wachten stond. Niks om zenuwachtig voor te zijn want iedereen was geweldig aardig. Maar daar sta je dan… Een stapeltje met kaartjes links van je – & onthoud! Één om de kleerhanger, één meegeven! Dat moet toch lukken?– Vanaf de plek waar ik stond kon ik de mensen al buiten zien staan -waar ben ik aan begonnen?- Maar binnen no time heb je het allemaal door en gaat het vanzelf.

Kaartje op hanger, kaartje aan bezoeker, hanger op het rek. Herhaaaaaaaaal

Wordt vervolgd…

7 gedachtes over “Het Luxor Live avontuur: Watskeburt #1

Geef een reactie

