Het Luxor Live avontuur: Watskeburt #2

LuxorliveAurora-Infernalis-Festival-682-750-1000

Vorig Luxor Live bericht.

Kaartje op hanger, kaartje aan bezoeker, hanger op rek. Herhaaaaaaaaal

Chaos was het soms. Maar als nieuweling scheelde het dat ik recht naast de ingang stond. –alleen de kou was een groot nadeel- Want ik was soms onzichtbaar. Mensen liepen eerst de rechter kant op, of naar de collega links naast me. Ik stond er zo duidelijk dat ze precies langs me heen keken. Dit gaf me wel de tijd om het systeem [zie hierboven] onder de knie te krijgen.

20.00: iedereen komt enthousiast binnen, nuchter. –herhaling: nuchter
20.30: het sneeuwde, iedereen kwam nat binnen. Lekkere koude natte jassen tegen je aan terwijl je het systeem uit voert.
20.45: de 16 jarige jongens kwamen hun jas weer ophalen om even een jointje te roken. –te ruiken aan de jassen die een uur later terug kwamen & te zien aan die kleine rode oogjes
21.00: inmiddels aangeschoten jongens komen vesten in hun jassen doen.
21.30: de Jeugd van Tegenwoordig gaat beginnen.
21.45: stonende 16 jarige kinders komen terug. –balen, ze hebben net Watskeburt gemist-
22.00: Deel van de show zelf maar eens gaan bekijken -later meer hierover-
23.00: Het gaat weer beginnen… De show is afgelopen

Het systeem werd omgedraaid: hanger van rek, kaartje van hanger, jas aan bezoeker. Herhaaaaaaaaal!

Dit was dus wel echt chaos! We renden langs elkaar heen om de jassen te zoeken van de mensen. Alle papiertjes met nummers die al gebruikt zijn probeer je weg te gooien en niet te verwarren met de kaartjes die je in je hand krijgt geduwd –waar is die jas met dat nummer nu?– Het is ook niet bij één keer gebleven dat ik onder het oog van de feestgangers een klerenhanger in de prullenbak gooide in plaats van de kaartjes –zucht

00.00: ik heb het zelfs warm gekregen van het omgekeerde systeem, en eindelijk is het weer wat rustiger. Nu dwarrelen de laatste dronken jongens richting de jassen. Vaak niet herinnerend dat ze hun jas tegenover mij hadden weggebracht en leuk bij mij stonden. –Huh? Ergens anders? Ja meneer, achter u… huh? Oh.. en zo waggelde hij weer de andere kant op

00.30: ‘Hooooooooi’, zei hij tegen mij. ‘Hooooooooi’ zei hij tegen de collega naast me. ‘Hoooooooi’ zei hij tegen de collega’s tegenover mij. ‘Hoooooooooi’ tegen iemand waarmee hij naar het concert was geweest, waarna hij de jongen bij zijn gezicht pakt en hevig naar zich toe probeert te trekken. De andere duwde zich wat weg. Maar ook hij was te zat, en liet toe hoe de dronken jongen zijn mond op die van hem drukte –Frenchkiss-. Ik stond er maar bij van… -tjaaa– 2 min later zei hij eerst heel hard IEELLLLL, waarna hij hard moest lachen om het feit: Ik heb JOUW gepakt! JOUW Muahahahha.. Snel daarna waren ze weg. –Een uur later stond hij weer voor me, dat beeld een uur daarvoor krijg ik echt nooit meer uit mijn hoofd

Wordt vervolgd….

2 gedachtes over “Het Luxor Live avontuur: Watskeburt #2

Geef een reactie

