Tip: 8Tracks

8tracks

8Tracks is een site vol met verschillende muziek lijsten. Maar helemaal gemaakt door iedereen op deze wereld. Ideaal! Welke muziek vindt jij leuk? Welke genre luister je graag naar? Typ het in en je krijgt zo een mix. Je hebt genoeg keuzes.

Het mooie is dat je niet persé een account hoeft te hebben voor de site! Je kan altijd luisteren. Ik heb sinds een tijdje wel een account. Op deze manier kan ik zelf muzieklijsten in elkaar zetten, mensen volgen en lijsten liken. Het enige minpunt aan een lijst maken is dat je maar één keer een artiest kan gebruiken. Wat ook jammer is, je kan maar één keer in de zoveel tijd een nummer overslaan in een lijst die je aan het beluisteren bent. Maar dit kan ook weer een voordeel zijn, hierdoor blijf je luisteren en vindt je soms geweldige muziek.

 

Mijn lijsten zijn HIER te zien en te beluisteren. Ook plaatst ik rechts in de balk mijn nieuwe lijst die ik heb gemaakt. Dat zullen vooral nummers van de nieuwste posts zijn. Maar ook zeker goeie oude en nieuwe onbekende nummers. HIER de site van 8Tracks.

Nieuwe muziek gevonden via de site? Laat het me weten via Twitter!

-X

 

8 gedachtes over “Tip: 8Tracks

Geef een reactie

