Nieuw nummer: The Pretty Reckless

Kill-Me-Single

Kill Me! Het nieuwe nummer van het ooit oh zo lieve meisje van Gossip Girl. Well Not Anymore. HIER mijn vorig bericht over Taylor Momsen en haar band The Pretty Reckless. Luister hier naar het nieuwe nummer. Ik vind de afwisseling van hard en zacht goed in het nummer. Precies zoals de band is. -Vindt jij het wat?

 

-XMw

4 gedachtes over “Nieuw nummer: The Pretty Reckless

  1. Oeh ik ben een fan van the Pretty Reckless, kon niet naar hun gig wat ik heel jammer vond. En dit klinkt toch wel weer heel lekker, vooral het begin. Yes, I like it!

Geef een reactie

