Het Luxor Live avontuur: de groupie van Blof

2012-12-16 21.17.45

Daar gaan we weer! Voor een derde keer naar Luxor Live in Arnhem –voor degene die het niet weten, hier help ik als vrijwilliger mee– Ik had er zin in! Want er was een concert van Blof, en die was helemaal uitverkocht. Druk druk en nog eens druk dus. Toen ik aan kwam lopen stonden er al heel wat mensen voor de deur, en dit was ruim anderhalf uur voordat het concert zou beginnen. Dus om half 8 begon het systeem. Na een half uur was de grootste drukte weg en kon er weer geademd worden.

Half 9 begon het concert en zo goed als iedereen was binnen. Dus vanaf de jassen was ik op het beeldscherm naar het concert aan het kijken. 3 nummers verder stond er opeens een dame op het podium? –Wie is dat?– Twee minuten later stond er nog een dame op het podium. Ik zag de zanger van Blof beide 3 kussen geven want de ene dame had de andere dame TEN HUWELIJK gevraagd. –OKÉ?– En toen werd het concert vervolgd.

Even later viel het me op dat iemand de hele tijd buiten voor de deur stond. Zielig en alleen. Nog weer later –nog steeds zielig en alleen– dacht ik dat hij aan het wachten was, want hij sprak iemand aan die naar binnen kwam lopen. Nee, die hoorden niet bij elkaar. En daar stond hij nog steeds zielig en alleen naar de deur te staren…

Of toch niet… hij was naar de beeldschermen binnen aan het kijken! –zielig en alleen– Want meneer had geen kaartje voor Blof, en meneer kreeg het niet voor elkaar om de medewerker bij de deur voor 5 tientjes om te kopen. Daarnaast had niemand van de bezoekers een kaartje voor hem overgehad. Ook kreeg meneer het niet voor elkaar om de portier later voor 5 tientjes om te kopen. Nee meneer moest buiten zielig en alleen naar het beeldscherm staren, terwijl hij Blof binnen hoort spelen, en de mensen hard hoort klappen. Zelfs de mensen die regelmatig naar buiten gingen om te roken kende hem op een geven moment! Zo hoorde ik iemand zeggen: ‘ben je nu nog niet binnen?’ en iemand anders ‘nee, dit meen je niet, is hij er nog steeds?’ –haha

Ik hoop dat de groupie van Blof heeft kunnen genieten van het (buiten)concert, en gefeliciteerd voor het bruidspaar.

-X

Foto’s zijn HIER te zien op de LuxorLive site.

Deze foto is een goed voorbeeld van het beeld dat wij zien bij op de schermen.

BLØF-3420-750-1000

Het Luxor Live avontuur overzicht

5 gedachtes over “Het Luxor Live avontuur: de groupie van Blof

  1. Ik blijf deze verhaaltjes super leuk vinden! En dankjewel voor je lieve berichtje. De source van mijn architectuur foto’s staat altijd onder de foto’s. Als die er niet staat heb ik de foto’s zelf gemaakt.🙂

Geef een reactie

