OneRepublic nummer twee!

onerepublic-release-single-if-i-lose-myself

Misschien heb je het al op mijn Twitter zien staan? Het Album van OneRepublic komt steeds dichterbij! Maar in plaatst van eind 2012 komt die begin 2013 uit. Dus we moeten nog een beetje geduld hebben. Maar dat komt goed nu ze eindelijk hun tweede nummer uit hebben! Het eerste nummer van het nieuwe album Native is HIER op mijn blog te beluisteren. Het nieuwe nummer If I Lose Myself is ook echt weer geweldig mooi! Zoals ik al eerder heb gezegd, ik kan niet wachten op het nieuwe album.

-X

• Ik heb een nieuwe 8Tracks lijst gemaakt. Die kan rechts in de balk beluisterd worden.

5 gedachtes over “OneRepublic nummer twee!

  1. Oeh ik ben super benieuwd! Ik ben een grote fan van de eerste twee albums. En probeer al jaren mensen mee te slepen naar hun concert. Ik vind dit wel iets minder klinken eerlijk gezegd.

Geef een reactie

