Bij de open haard met Benjamin Francis Leftwich

Benjamin-Francis-Leftwich1

Ik ben al een tijdje aan het luisteren naar deze getalenteerde jongen, Benjamin Francis Leftwich. En jullie moeten gewoon even naar hem gaan luisteren! De Grootste reden is omdat zijn muziek helemaal in de sfeer van Ben Howard ligt. En wie houdt er nu niet van Ben Howard? Ik in ieder geval wel.

Hij heeft een heerlijke stem. Samen met de muziek zie ik het al helemaal voor me: voor de open haard, een heerlijke kop thee erbij en genieten maar! Tot nu toe is Shine mijn favoriete nummer. Maar de rest is ook zeker de moeite waard! -Luister maar.

HIER kan je naar hem luisteren op Spotify.

-X

Geef een reactie

