Het geluid van Intouchables

intouchables1337010593-intouchables-meerdere-dagen-te-zien

De muziek van de Intouchables kon van niemand anders zijn dan Ludovico Einaudi. Tot verbazing van sommige kon ik het al aan de eerste paar klanken horen. Het werd ook snel bevestigd toen het erbij stond vlak voor de film. Zelfs in piano kan je de uniekheid horen van de artiesten. De muziek laat je de film nog meer in je hart opnemen, het laat je nog meer voelen. Het maakt de band tussen jouw en de mensen op het beeld.

Eerst had ik een heel beetje een negatief beeld tegenover de film. Geef mij maar ‘feel good’ en ‘happy endings’. In mijn opinie was dat niet bij deze film, ten minste dat dacht ik op basis van de stukjes die ik voorbij had zien komen. Maar nu zeg ik: ‘vergeet alles wat ik net zei’. Wauw, wat een film! Serieus een aanrader als je de film nog niet gezien hebt. Humor, ontroering en aan het einde een ‘feel good’ gevoel. Dat samen met de geluiden van Ludovico Einaudi.

 

14 dagen later, maar dan alsnog een Gelukkig Nieuwjaar voor iedereen! -X♥

 

7 gedachtes over “Het geluid van Intouchables

  1. Ik heb toevallig de film gisteren weer gezien, wel voor de 3e keer maar dat maakt niet uit. Het blijft zo mooie film, ik wilde heel toevallig ook de soundtrack gaan luisteren op Spotify, maar toen kwam ik dit blogje tegen🙂

Geef een reactie

