Toppers uit Volendam

alasca00089795

Nee, ik bedoel niet letterlijk de Toppers of die andere Nederlandse meuk. Ik bedoel een band uit Volendam die gewoon een top geluid produceert. Ik heb het over AlascA. Ze hebben een sterk album neergezet ‘actors & Liars‘. Het is tevens hun eerste album. Het is in de stijl van Folk en Indie. Je gaat het album door met rustige nummers tot heerlijk vrolijke geluiden.

Niet zo lang geleden, namelijk 8 januari 2013 is er een handtekening gezet onder een Engelse platendeal. Dit heb ik van hun website. De band bestaat uit 4 jongens en ze komen natuurlijk uit Volendam. Ik ben heel erg benieuwd hoe ze zich gaan vormen. Dit album is in ieder geval heerlijk om naar te luisteren.

 

Hier kun je het album op Spotify beluisteren:

 

Mijn Favorieten op Spotify, als je op abonneren drukt zal je op de hoogte blijven van mijn favoriete nummers. -X♥

Een gedachte over “Toppers uit Volendam

Geef een reactie

