Nog precies één week

thescriptlive

Ik heb het overleefd! Twee weken lang tentamens. 9 om precies te zijn. Maar nu is het dan eindelijk voorbij. Dat betekent dat ik eindelijk weer aan leuke dingen kan gaan nadenken. Dus toen besefte ik dat het nog maar één week duurt voordat ik naar de geweldige band The Script ga. Het concert zal in het Ziggo Dome zijn in Amsterdam, 25 januari 2013. Het eerste concert dit jaar voor mij. Wat heb ik er zin in!

-X♥

 

 

9 gedachtes over “Nog precies één week

  1. Super en wat een opluchting dat je het heelhuids hebt overleefd! The Script is dan ook wel iets geweldigs om naar uit te kijken, vind het een heel goeie groep en hun teksten zijn ook zo mooi!

  2. Hopelijk ging je toetsweek goed lady! Lekker naar de The Script, heb je verdiend!🙂 Ik blijf ze ook retegoed vinden, ze mogen wel op Lowlands komen. ^^ Toevallig luister ik de hele dag al naar hen – at the moment ook – zijn stem is zo lekker uniek. Geniet ervan lady!

  3. Ik vind the Script tegenwoordig iets minder helaas. Vond hun eerste 2 albums geweldig en heb ze in 2008 (dacht ik) in de Melkweg gezien voor 15eu. Daarna nog op Pinkpop 2011 maar ik vind het nieuwe album wat minder. En daarnaast vind ik het jammer dat ze ‘zo groot’ zijn geworden. Je betaald nu een vermogen om ze live te zien, jammer! Ik kan nog wel echt genieten van ‘Breakeven’ en ‘We Cry’.

Geef een reactie

