Thirty Seconds To Mars is terug!

30-seconds-to-mars-30stm-amazing-best-boss-Favim.com-3654751

30 Seconds To Mars komt met een nieuw album! Het is officieel. Ze hebben zelfs al namen van nieuwe singles openbaar gemaakt. Zoals deze:

30secondsnorthern_lights

Al weet ik zelf nooit zo goed wat ik nu aan namen van nummers heb. Ik wil gewoon het nummer horen! Maar daar moeten we volgens mij nog even geduld mee hebben. Jared Leto denkt dat dit een van de beste albums gaat worden die ze ooit hebben gemaakt. Als hij dat zegt dan ben ik wel heel benieuwd, aangezien het in mijn opzicht moeilijk wordt om This Is War te overtreffen. Dat album is zo geweldig mooi!

Ze zijn al een hele tijd geleden begonnen aan het album. Dus dat zal tijdens het toeren allemaal zijn gebeurd. Want de nummers zijn overal ter wereld gemaakt. Nu nog afwachten wanneer het album uit gaat komen, en vanaf wanneer we kunnen gaan genieten van het nieuwe materiaal. -Eerst maar eens iets ouds dus.

 

-X♥

6 gedachtes over “Thirty Seconds To Mars is terug!

  1. No way! OH MY GOD! God blessed me! HA! Crap, die naam is echt dheuppee. Niet te geloven dat ze nog een album uitbrengen, thank god. Dat vond ik nou even heel gaaf, vooral ook de naam van het nummer. Northern lights. Me like. ^^ Ik kan niet wachten totdat die uit komt. So true, this is war was ook echt masterlijk.

Geef een reactie

