Eindelijk! Spotify! WATP!

willandthepp

Ik zag het en moest het meteen delen! Ik heb al zo lang op het nieuwe album van Will And The People zitten wachten. En sommige van jullie ook. Dat eerste album is geweldig, maar op een geven moment wil je meer. Steeds was ik maar weer op Spotify aan het kijken of het er al op stond. Vandaag was het een dikke JA! Friends staat op Spotify! Dit betekend de hele dag in het reggae sfeertje zitten, en dat betekend een zomer gevoel krijgen. En dat terwijl mijn raam steeds witter begint te worden.

 

Oooooh, nu kan ik eindelijk Masterpiece (mijn absoluut favoriete nummer) normaal beluisteren. En niet een of andere live versie op YouTube. Happy me -Enjoy!

6 gedachtes over “Eindelijk! Spotify! WATP!

  1. YAY WILL AND THE PEOPLE!!!!! (ik heb al een tijdje het hele album ‘friends’ op mijn pc staan, if you asked had ik het best willen sturen, haha) En was je nog naar een concert van ze geweest deze week??

Geef een reactie

