The Script was…

2013-01-25 21.26.21

Het eerste wat ik te zeggen heb over het concert van The Script is: ‘wat is Danny O’Donoghue een lekker ding!’

Het concert was in één woord: GEWELDIG! Mijn tenen vroren er letterlijk AF toen we moesten wachten buiten. Maar het was het helemaal waard aangezien we een goede plek hadden. Het kan natuurlijk altijd beter. Maar we stonden precies in het midden, recht voor de keyboard van Danny.

2013-01-25 20.41.15

The script was enorm enthousiast. Ze hadden het publiek volgens mij ook iets teveel onderschat. Vaker hebben ze geroepen hoe blij ze zijn dat ze van 300 man publiek in Paradiso naar een uitverkocht Ziggo Dome zijn gegaan. Elk nummer zong het hele publiek luidkeels mee. Ik heb er ook keihard staan schreeuwen (niet iedereen kon dit zo waarderen volgens mij).

Breakeven is mijn favoriete nummer, maar werd al als 3e nummer gespeeld. Dus vanaf dat moment was mijn keel geschapen en kon het los. Als ik moet kiezen is Breakeven mijn favoriete nummer van de avond. Al was The Man Who Can’t Be Moved ook geweldig aangezien 17.000 man allemaal keihard meezongen. De band was erg ontdaan na dit nummer, dit was echt prachtig is om te zien!

Ik ben nu officieel verliefd en verslaafd aan The Script! Op naar Pinkpop dus!😀

HIER kun je mijn foto’s zien van het concert.

Ik kom nog terug over het voorprogramma!

17 gedachtes over “The Script was…

  1. Ik ben er ook naartoe geweest! En ik heb ook plannen voor pinkpop aangezien vorig jaar al te gek was zonder the script! Persoonlijk vond ik het wel jammer dat ze millionaires niet hebben gezongen, maar ja…..heel ziggo doom dat the man who cant be moved zingt zonder danny is ook een top moment!
    Ik ben benieuwd wat je van het voorprogramma vond.

  2. Dat klinkt heel gaaf! Van de week toen het concert was zei mijn vriend opeens “Waarom zijn wij daar niet?” Ik had het best leuk gevonden, maar had geen idee dat hij het ook leuk vond. Op Pinkpop 2011 vond ik ze erg goed live, dus kan me voorstellen dat je een leuke avond gehad hebt.

Geef een reactie

