Voorprogramma The Script, zwaaiende haren & shakende konten

The-Original-Rudeboy

Wat later dan de bedoeling, maar hier de beloofde post na die van het concert van The Script. Het voorprogramma van The Script was relaxed! Heerlijke Ieren waar je maar half wat van verstaat. Het was een leuk zicht (wat ik er wel van zag ten minste) op het podium! –The Original Rudeboys!

Hun muziek is erg leuk! Ze hebben hun eigen stijl. De R&B stijl is ook zoals dat van The Script met het gepraat zang. Maar met die leuke gitaar geluiden vind ik het ook wel weer indie/folk achtig.

Toen we stonden te luisteren kregen we echt zo’n kampvuur gevoel. Al was dat niet bij iedereen het geval. Mijn uitzicht werd nogal verpest door een grote bos met krullen die de hele 35 min van het voorprogramma in mijn gezicht zwaaide. Ik kon niet bewegen want dan zou het te ongemakkelijk worden aangezien ze voor me stond te dansen alsof ze in een club stond. Bier in de handen, kont naar achteren. En shaken maar!! Krijg je al het beeld voor je? Niet. Heel. Erg. Prettig.

Maar ‘het club groepje’ irriteerden zich dood aan een wat ‘langere man’. Dus het bier, de krullen en de shakende konten verplaatsen zich. Wat was ik blij! Maar wat een medelijden heb ik met de mensen die hun bij The Script hadden staan.

Hierop dansen alsof je in een club staat:

HET KAN BLIJKBAAR!

 

Verder heb ik ervan genoten! X-

HIER foto’s van het concert, en HIER staat helemaal boven aan een leuk stuk van het concert!

Een gedachte over “Voorprogramma The Script, zwaaiende haren & shakende konten

Geef een reactie

