Happy Birthday to: Marchingon. Thebeat

Portret Blog 051
Happy Anniversary!

You registered on WordPress.com 1 years ago!

Thanks for flying with us. Keep up the good blogging!

Ik zie dit bericht net verschijnen. Wow, het was alweer een jaar geleden dat ik van Tumblr naar WordPress ging. Wat ben ik blij dat ik die overstap heb gemaakt. Nog leuker vind ik om te zien hoe ver ik ben gekomen. Toevallig ook nog van de week van twee mensen een Liebster Award ontvangen. Daarnaast heb ik er een hele hoop volgers gekregen in het afgelopen jaar.

DANK JE !! !!

Het beste wat ik ben gaan doen is over muziek gaan schrijven. Één van de belangrijkste dingen in mijn leven. Super dat jullie mijn stukken lezen en reageren. Nogmaals dank!

Nu is het tijd voor een heel leuk liedje!

Marchingon. Thebeat: Facebook! :)  Twitter    Google +  

14 gedachtes over “Happy Birthday to: Marchingon. Thebeat

  1. Aaaah nog gefeliciteerd! Wilde gisteren al reageren, maar zag die mogelijkheid nergens staan. Niet goed gekeken, haha. Gaaf dat je alweer een jaar bezig bent! Dat er nog vele jaren mogen volgen.😉

Geef een reactie

