Pinkpop here I come!

pinkpop-2013-green-day

Pinkpop hier kom ik! ‘dan eindelijk’. Na jaren voor de televisie jaloers te kijken naar al die geweldige artiesten kan ik er dan eindelijk bij zijn! Wat ben ik gelukkig.

Heb begon al toen ik van de week de line-up zag. GEWELDIG. Dan ook nog eens mijn favoriete band The Killers. Het grappige is dat ik naar The Script concert ben geweest, en hun ook daar aanwezig zullen zijn. Ik ga op 11 maart naar The Killers toe. Hun zullen ook aanwezig zijn op Pinkpop. Maar je kan hun natuurlijk nooit te vaak zien! Ook verwacht ik dan een festival totaal anders is dan een gewoon concert. Dus Yeey!

Wie gaat er nog meer?

De line-up:

Vrijdag:

The Killers, The Script, Paramore, Handsome Poets, Queens Of The Stone Age, Jimmy Eat Word (hier luisterde ik in mijn Hyves tijd naar), Master Of Reality, Netsky Live, Kodaline, Any Burrows en Christopher Green (hij zal Pinkpop openen).

Zaterdag:

Kings Of Leon, Thirty Seconds To Mars, The Opposites, Passenger, Phoenix, The Gaslight Anthem, Fun., Douwe Bob, C2C, Ellie Goulding, Miles Kane en Graveyard.

Zondag:

Green Day, Ben Howard, The Vaccines, Kensington, Triggerfinger, Blaudzun, Alt-J, Die Antwoord, Lianne La Havas, Grouplove.

Over al deze personen zal ik nog gaan schrijven. Ik wil natuurlijk goed voorbereid er heen gaan. Want sommige artiesten ken ik echt helemaal niet, maar ik ben heel benieuwd hoe ze zijn.

Mijn dag kan in ieder geval niet meer stuk!

X-M

10 gedachtes over “Pinkpop here I come!

  1. whieeeee, ich bin dabeiiiii, de line up is zooooo goed dat ik toch maar wel tickets heb gekocht😀 en had je de geruchten ook meegekregen dat watp wss ook op pinkpop staan ^^Ik ben ergggg benieuwd naar alle verschillende posts over de verschillende acts🙂

      1. haha, ja ik ook!!!! Een fan had aan watp op facebook gevraagd of ze op pinkpop stonden en daar hadden ze iets op geantwoord. Vervolgens had die fan eronder gezet ‘you guys made my day’ en ‘i wont tell anybody’ maar de reactie van watp is wel verdwijderd, dus :O ik hoop elke dag dat ze met het nieuws naar buiten komen, haha.
        Ik ga trouwens ook naar een show van hun in het patronaat 29 maart, you should also come😀

    1. Ik vroeg me af hoe je daar met vrijwilligerswerk komt? Want ik heb daar wel eens voor gekeken. Maar daar kom je niet zo snel binnen volgens mij. Zulk soort werk lijkt me ook erg leuk. Ik doe het namelijk al bij mij in de buurt bij LuxorLive.

  2. Paramore heb ik in 2009 live gezien. Hoop dat ze een tour doen want wil ze toch ook wel weer heel graag zien!🙂 VInd de line-up ook erg goed dit jaar maar kan helaas vanwege afstuderen niet gaan. Super dat jij kaartjes hebt!😀

Geef een reactie

