Kensington op Pinkpop

kensington

De bedoeling is dat ik over elke artiest die op Pinkpop zal komen een blog zal gaan schrijven. Dit betekent twee keer in de week een blog. Maar als er artiesten bij komen kunnen dit er nog meer worden. Volgens mijn snelle berekening zal ik ze dan precies allemaal kunnen voorstellen voordat het festival er zelf aan komt. -Wish me luck

Ik ga beginnen met de Utrechtse band Kensington. Dit doe ik omdat ik ze niet zo kort geleden ben gaan beluisteren, en ik nu dus niet meer kan stoppen met luisteren. Dus ik vindt dat als jullie de band nog niet kennen heel snel kennis moeten gaan maken met Kensington.

In 2010 is hun eerste album uit gekomen, Borders. In 2012 hebben ze een album uitgebracht genaamd Vultures. Dat album staat meteen op als mijn IPod aan gaat. Daarnaast het meest verslavende nummer Home Again. Deze staat niet op het album.

 

Wat een geweldig geluid maken deze gasten! Het is in de richting van indie/rock. Stevig maar vrolijk. Mooie teksten. Ze gaan echt groot worden! Dat moet wel.

 

-XM

 

7 gedachtes over “Kensington op Pinkpop

  1. aww yeahhh, kensington maakt echt heelheel toffe muziek ^^ en live zijn ze megasterk, zag ze met de laatste dag van serious request en whaaaaa, briljaanttttt!!!!

Geef een reactie

