Voorprogramma The Killers

thekillerslouisxiv

Op 11 maart 2013 staan The Killers in Amsterdam in het Ziggo Dome. Zoals jullie waarschijnlijk al wel weten, maar: IK BEN DAAR BIJ. Daar ben ik dus best wel heel erg blij om. Dus elke keer denk ik, ik MOET nu even naar The Killers luisteren want daar ga ik bijna heen. Ik ben ook maar even op zoek gegaan naar het voorprogramma van The Killers concert.

Het Voorprogramma van The Killers is de band Louis XIV. Ik heb er nog nooit van gehoord. Jullie?

Louis XIV is een rock band uit Californië. Ze hebben eerst wat EP’s uitgebracht, maar hebben inmiddels 3 albums. Ondanks dat ik de band hier niet vaak gehoord heb zijn ze aardig bekend in Amerika.

Ik zal me wel vermaken bij het voorprogramma! Toch zal ik niet kunnen wachten op The Killers.

 

Nog iets meer als een weekje wachten! XM

Een gedachte over “Voorprogramma The Killers

Geef een reactie

