Vandaag! Concert! The Killers!

the-killers-live

Bijna was er paniek! Bijna zou ik morgen avond gewoon op de bank zitten…thuis. Bijna had ik niet kwijlend en gillend naar Brandon Flowers kunnen staren. Gelukkig is bijna niet helemaal! Want ondanks dat er iemand ziek was van de band gaat het concert gewoon door.

Dit betekent dat vanavond mijn droom uit komt! Ik ga eindelijk naar het concert van de The Killers! YES. Gisteren heb ik de hele dag naar de band zitten luisteren, maar vanavond mag ik ze in het echt gaan bewonderen. In het Ziggo Dome op 11 maart 2013.

De nummers die ze gaan spelen staan natuurlijk niet 100% vast. Toch zal dit grotendeels waar zijn. Het nummer Bones en Bling (Confession Of A King) veranderen nog wel eens. De waarschijnlijke setlist van het concert van vanavond is:

 

Ik ben er klaar voor! Ik heb er zin in! Jullie horen snel van me. XM♥

8 gedachtes over “Vandaag! Concert! The Killers!

  1. AAAAAHhhhh, heel veel plezier!!!! Ik ben enorm benieuwd naar je posts na het concerten, vond ik ook al errug leuk om te lezen na het concert van the script🙂

Geef een reactie

