The Killers concert. Wauw!

2013-03-11 22.58.20

Dit was serieus het mooiste concert waar ik tot nu toe ben geweest. Het was echt GEWELDIG! Ik ben al een aantal jaar fan van The Killers, dus om ze daar dan in het echt te zien staan is echt een droom.

Kwart over 5 stonden klaar om naar binnen te gaan. Jammer genoeg gaan de deuren pas om half 7 open. Wat ook wel een heel klein beetje jammer was…dat het zo ongelofelijk KOUD was. Sneeuw viel op ons neer, en de wind waaide hard! Maar in je hoofd blijf je roepen dat het allemaal waard is! (Dat was het ook)

thekillersbuitenkoud

Anderhalf uur verder waren we binnen! Eindelijk. Maar dan ben je alsnog aan het wachten! Het voorprogramma begon om acht uur en was leuk, maar niet heel speciaal. Tot Ronnie (de drummer van The Killers) opeens op het podium stond gitaar te spelen. Dat maakte het uitzicht een heel stuk leuker!

Jammer was dat we 9 uur dachten het is eindelijk zover! Maar ze 20 minuten later pas opkwamen. Al vergaf ik het ze meteen toen Brandon Flowers met een grote lach op zijn gezicht naar voren kwam lopen! Wat een knappe man is het toch ook! Ik heb het HELE concert naar hem staan staren.

2013-03-11 22.59.26

Ik vond het echt geweldig, super, waaaauw! Brandon Flowers was enthousiast en vocaal goed. Voor de rest was de show ook erg goed, lichten, vuur, en vliegende confetti. Er stonden allemaal kleine mensen voor me, waardoor ik alles perfect kon zien! We stonden ook aardig in het midden waardoor Brandon bijna de hele tijd voor je stond.

Ik snap de kritiek op sommige dingen van de recensie van nu.nl ook. The Killers had veel van de bekendere nummers aan het begin van het concert al. Daarnaast waren ze meteen met het nummer Mr. Brightside begonnen. Jammer omdat dan meteen zo’n mooi nummer al klaar is. Al vond ik aan de andere kant dat je meteen goed in het concert zat! Want meteen was iedereen wakker en schreeuwden ze allemaal mee.

Daarnaast wil ik ook nog even aandacht geven aan Lisa. Ze heeft een actie gedaan tijdens het concert van The Killers. Ze heeft ballonnen in een klein plastic zakje met een briefje erbij:

Hallo victim, Welkom ij het concert van The Killers in het Ziggo Dome. Om The Killers te verassen hebben we een leuke fanactie bedacht bij het nummer Miss Atomic Bomb willen we ballonnen omhoog gaan gooien. Op het moment dat het 1ste refrein is afgelopen en de muzikale solo begint gaan we de ballonnen opblazen, bij het 2e couplet houden we ze omhoog en bij het 2de refrein op het moment van Miss Atomic BOMB bij BOMB!! gaan we het omhoog gooien! Dit gaat er erg gaaf uit zien! Bedankt voor de medewerking en heel veel plezier vanavond X Lisa (@thekillersNL)

Een erg leuk initiatief vind ik het! Wat mij betreft was het ook zeker geslaagd! De ballonnen vlogen alleen bij het eerste refrein de lucht al in, maar hebben het hele nummer wel in de lucht gevlogen. HIER een filmpje ervan.

Kort gezegd, het was een geweldige avond!

ZIE JULLIE OP PINKPOP THE KILLERS! YEEEEEY!

 

-XM♥

 

12 gedachtes over “The Killers concert. Wauw!

  1. oehhh, dat klintk als een topconcert!! De sfeer tijdens het wachten tot je naar binnen kan is vaak erg gezellig, maar in de winter natuurlijk een stuk minder… Ik heb nu echt nog meer zin in pinkpop ^^

  2. Wat een avond ben het helemaal eens met je:) (behalve dan de bewondering voor het uiterlijk van Brandon haha). Een concert om niet snel meer te vergeten! Ik heb ongeveer 6 liedjes helemaal opgenomen met mijn camera wil je die hebben?

  3. Fijn dat het zo’n mooi concert was! Leuk dat idee van Lisa met die ballonnen, de instructie was misschien iets te gedetailleerd waardoor het niet helemaal volgens plan ging, maar de bandleden waren vast verrast!🙂

  4. Oh wauw! Ik had ook heel graag willen gaan maar was helaas ziek. Ben wel een beetje jaloers nu :p The killers zijn echt leuk🙂

  5. Klinkt super tof!😀 Een paar goede vriendinnen van mij zijn geweest en die vond het ook heel erg tof. Ik ben zelf van plan om naar Rock Werchter te gaan en daar zijn niet dit jaar. (of ze worden nog aangekondigd??)

Geef een reactie

