OneRepublic terug met Native

Onerepubliccroquinambourg-onerepublic-native

Marchingon. Thebeat stamt af van een nummer van OneRepublic. Ze hebben twee mooie albums gemaakt en nu is het derde album Native eindelijk gearriveerd. Ik was erg benieuwd aangezien ik nog altijd het eerste album verkies boven hun tweede. Toch ben ik helemaal tevreden met dit album.

Het eerste nummer van het album Counting Stars wordt in mijn Spotify eerst rond de 5x op repeat gedrukt. Daarna luister in weer verder naar de rest van het album. Dit album heeft weer mooie teksten. Zo hou ik van het nummer I Lived,  het gaat erover dat je gewoon moet doen wat je wilt. Later kun je dan terug kijken op alle mooie dingen en zeggen I did it all, aaaaah.

Onerepublic native470_2602884

Deze band is anders dan anderen door al de geweldige instrumenten die ze gebruiken. Het heeft altijd een heerlijke beat en je wordt er gewoon ontzettend vrolijk van.

Hier zal ik nog wel even een paar dagen zoet mee zijn. Daarna zal ik me helemaal gaan verdiepen in het nieuwe album van PARAMORE!!

Xm

3 gedachtes over “OneRepublic terug met Native

Geef een reactie

