I’m still alive people!

musetumblr_lmovfu0xSr1qji737o1_1280_large

I’m still alive people!

Alhoewel… nog 5 tentamens te gaan. Hebben jullie het ook zo verschrikkelijk druk deze laatste periode voor de vakantie? Ik moet zorgen voor alle punten zodat ik over kan naar het tweede jaar van communicatie. Het is dus ook al een tijdje geleden dat ik geschreven heb. Ik moest wat prioriteiten stellen om school te doorstaan.

°Ik werk op het moment niet meer als vrijwilliger bij LuxorLive. °Ik ben inmiddels 19 jaar geworden °Koninginnedag was geweldig °Er zijn zoveel nieuwe albums uitgekomen °De meeste daarvan ben ik verslaafd aan! °IK GA NAAR PARAMORE CONCERT in september ° Morgen ga ik naar MUSE concert! °PINKPOP is al bijna °Ohjaa, eerst die tentamens nog °Als jullie me op Twitter volgen hebben jullie misschien al wel wat dingen meegekregen

Tegenwoordig krijg je mail van Bloglovin en heb ik gezien dat ik nieuwe volgers erbij heb! Super leuk! Iedereen wees welkom om jezelf voor te stellen en te vertellen over je blog. Ik ben al te lang niet meer online geweest namelijk.

XMw

5 gedachtes over “I’m still alive people!

  1. Have fun, nu ongeveer😛, nee maar even serieus, ik miste je muziekblogjes wel echt enorm!! Wel gewoon succes met je tentamens enzo en daarna weer heerlijk bloggen😀 en ik ben zooooo aan het aftellen voor Pinkpop ^^

Geef een reactie

