Het #MTVEMA drama

EMAMTVEMA2013LOGO

Ook ik zou graag bij de Europe Music Awards aanwezig willen zijn in het Ziggo Dome in Amsterdam. Ik wilde er bij zijn toen ik hoorde dat het hier in Nederland gegeven zou worden, ik wilde er nog liever bij zijn toen ik hoorde dat The Killers er zal optreden, nog enthousiaster werd ik toen Jared Leto zou komen, helemaal graag wil ik erbij zijn omdat het zo dichtbij is en ik het niet zoals elk jaar vanuit mijn bed wil kijken op zo’n zondag avond.

Dat gespam op het social media waar ik normaal gestoord van kan worden, ben ik nu ook een schuldige van. Op Twitter en Facebook spam ik rond om Thirty Seconds To Mars te steunen met de grootste fanclub. Via de Ziggo Tour bus probeerde ik elke dag een plekje te veroveren om zo maar bij de Music Week aanwezig te zijn, om op deze manier een ticket krijgen voor de EMA’s op 10 november. Nu rijdt diezelfde bus ergens door Nederland, spot je hem maak je kans op tickets. Let’s gooo.

The-Killers_WireImage_156051199

Toen had je de actie om je in te schrijven om zo tickets te kunnen winnen om die vervolgens weer te kunnen kopen! Hoe dat nu precies zit snap ik helemaal niks meer van? Iemand de kans gehad om een ticket te kopen? Wat hoop ik dat ik een mail krijg! En dan DE kans heb om een ticket te bemachtigen!

Afgelopen weekend had je dus de kans om naar het Ziggo Dome af te reizen om daar een auditie te doen om vervolgens een ticket te kunnen winnen (of. zo. iets.). Ik ben nu niet echt het type om in een apenpakje naar de andere kant van Nederland te reizen om een dansje op te voeren. Al zou ik het serieus overwegen voor deze tickets! Dus ik accepteer dat daar mijn kansen waarschijnlijk niet zullen liggen. Maar jammer genoeg heb ik niet eens de tijd gehad om het te kunnen plannen😦. De mensen die hier de tijd, geduld en durf voor hadden. Respect!

Ik vind wel dat het heel erg beperkt is met deze auditie op exclusief deze afgelopen 2 dagen.  Ik vind dat het eerlijker kan door ook een verkoop te doen. Ik snap dat mensen op deze manier echt ‘de kans hebben om een ticket te winnen’, maar ik vind het jammer voor de overige mensen die ook heel graag de kans willen hebben. Ik hou nog dat kleine beetje hoop op dat ik erbij kan zijn en met andere kunsten een kaartje kan winnen! –Wish me luck.

 ♥Voor iedereen die wel de kans heeft om bij dit geweldige evenement te zijn. Geniet en heel veel plezier toegewenst. Schreeuw de longen uit je lijf! -Xmw

thirty3e33c6f915_70882157_o2

5 gedachtes over “Het #MTVEMA drama

  1. Ik ken dus 4 mensen die kaarten hebben gewonnen. Ja, gewonnen! Heel eerlijk, ik vind het het geld niet waard om kaartjes te kopen, maar zou ik er gratis heen mogen, dan zeg ik zeker geen nee (a)
    Hoe zit het trouwens met die show van the Killers op 8 (?) november. Kon je daar kaarten voor kopen? want dat ik dus zeker wel gedaan!!!!
    Oh enn, stiekem wil ik heel graag deze week naar de show van Chef’special (speciaal voor 100 mensen enzeuw), maaarjaa, school & deadlines & niet om de hoek van a’dam wonen om kaartjes te regelen, dus helaaaaas :((
    Gelukkig heb ik wat toffe andere concerten staan waar ik naar uit kan kijken😀

  2. Een stagiaire bij ons heeft kaartjes gekocht via die mailactie, via een link in de mail ofzo kun je voortijdig de kaarten kopen (soort voorverkoop) alleen krijg dan niet iedereen mail. Zij had het er alleen wel over dat in die mail stond dat er vanaf vandaag of morgen de kaarten die overzijn alsnog in de verkoop zouden gaan voor tussen de 65 en 95 euro. Geen idee of het klopt, of dat zij het anders begrepen had, maar wellicht toch nog even in de gaten houden?

  3. Een blogje! Yay! Ik ken toevallig iemand die mag komen door een auditie gedaan te hebben maar het is inderdaad een beetje een vervelende manier, jammer ook voor jou.😦

Geef een reactie

