#ThirtySecondsToMars concert waanzinnig

2013-11-12 22.15.55

Drie keer naar Thirty Seconds To Mars –voornamelijk Jared Leto– mogen staren is echt geen straf! Geloof me. Ook deze keer was het concert waanzinnig.

Zoals Jared Leto in de show zelf ook al aan gaf, dit is de grootste plek waar ze tot nu toe gespeeld hebben in Nederland. Ze speelden afgelopen dinsdag in het Ziggo Dome in Amsterdam. Dit was inmiddels mijn derde keer voor een concert in het Ziggo Dome, maar de eerste keer dat ik zat. Toch laat dat de pret niet bederven. Het is heel leuk om te zien hoe het staande publiek helemaal uit hun dak gaat. Al kunnen de meiden met zit plekken ook heel hard zingen/schreeuwen/dansen en-zo-voort. 

Jared Leto heeft en geeft zoveel energie. Hij was erg goed bij stem en sprong zoals je van hem gewend bent een hoop in het rond. Er kwam nog even een toespraak over dat Nederland niet alleen bestaat uit wiet, en hoe blij ze waren met de #MTVEMA Alternative award! -Yeeeey-

Toen ik op Pinkpop –foto– bij de show was van Thirty Seconds To Mars was dat echt heeeeeel erg gaaf omdat we praktisch vooraan stonden -waaaaaaauw-. Die energie van zo’n festival is heel erg tof. Toch bij zo’n eigen concert in een zaal als het Ziggo Dome wordt het persoonlijker en halen ze velen malen meer uit de kast! Acrobaten, speeches, meer mensen op het podia het is gewoon persoonlijker.

Ze zeiden dat ze terug zou komen! Dus tot de volgende keer zou ik zeggen!!

Bekijk HIER mijn foto’s van het concert! + HIER een kort filmpje.

 

6 gedachtes over “#ThirtySecondsToMars concert waanzinnig

  1. Ik hoor hier alleen maar goede dingen over! Ik wilde ook zo graag nadat ik ze voor het eerst op Pinkpop gezien heb. Ze zijn geweldig live, kon helaas deze keer niet gaan maar het ziet er geweldig uit!

  2. Oh my god, ik ben best wel jaloers op je! Toevallig zei ik vandaag nog tegen mijn bro dat 30 Seconds To Mars hella awesome is en dat ik ze graag nog een keer live wil zien. ^^ Ze waren toen al goed, maar hun nieuwe nummers.. I like! Ga even je fotosessie bekijken! ^^

  3. Sounds good! Ik ben niet echt groot 30stm fan, maar heb echt hele goede verhalen over ze gehoord. Stiekem baal ik wel dat ik op pinkpop te moe&aangeschoten was om naar hun optreden te kijken (a)

Geef een reactie

