Spam je blog #BloggingGroup !

tumblr_mznvg3vDWW1r7for1o1_500Spam je blog! 

Dat mag uiteraard ook op deze pagina in de reacties, want ik vind het altijd heel erg leuk om te weten wie er mijn blog leest en om nieuwe blogs te leren kennen. Nog beter is als je HIER je blog komt spammen!

Facebook bloggers groep

Ik heb geprobeerd te zoeken naar een Facebook groep waar iedereen zijn ideeën, vragen etc. kan delen met andere bloggers. Ik kon het zo niet vinden, dus ik heb een blog groep aangemaakt –Blogging Group-. Toen kreeg ik veel leuke reacties -van een paar van jullie onder andere, dank u!-. Ook vertelden mede bloggers dat er al zulke blog groepen bestaan. Aan ene kant baalde ik dat ik het niet gevonden had, maar de reacties waren ondanks dat nog erg positief en er zijn al  bloggers die deelnemen aan de groep.

Waarom?

Hoe meer zielen hoe meer vreugde! Iedereen heeft vast wel eens vragen en natuurlijk is je eigen blog of Twitter daar heel erg handig voor. Toch heb je via Facebook meer een tweerichtingsverkeer met allemaal bloggers tegelijk die je kunnen helpen.

Ik blog al een tijdje, inmiddels heb ik een bepaalde groep bloggers ontmoet waar je regelmatig mee praat op bijvoorbeeld Twitter. Via deze plek kun je weer nieuwe bloggers ontmoeten. Ook voor nieuwe bloggers kan dit een ideale plek zijn om op te hoogte te blijven van elkaar of tips te vragen als je ergens mee zit.

Ik heb vandaag een bericht geplaatst in de Facebook groep waar iedereen een linkje van zijn blog kan plaatsten. -spam je blog-

Wordt HIER lid van de bloggers Facebook groep en voeg gerust bloggers toe die jij kent en nog niet in deze groep zitten.

Xmw

Hopelijk zie ik je daar!

Wow, het woord blog/bloggers wordt een hoop gebruikt in deze post [a].

12 gedachtes over “Spam je blog #BloggingGroup !

  1. Wat lief dat we mogen spammen, thanks😀 En leuk dat je een groep hebt aangemaakt op facebook, ik ga me meteen aanmelden🙂

    Op mijn blog The CineFiles post ik voornamelijk reviews over films en series, maar af en toe ook over boeken en games. Ik ben nog niet zo lang bezig, dus ik heb nog veel te leren. Vooral over html en photoshop enzo, dus negeer de kale lay out haha

  2. Wat een leuk idee om een groep aan te maken. Ik zal me zo eens aanmelden. Ik zit trouwens wel al in een blog-groep op facebook, maar eerlijk gezegd kon ik die toen ook niet zo makkelijk vinden hoor.

  3. Ik ben inderdaad al lid van een andere Facebookgroep, en naast die zijn er ook nog sowieso 2 (1 voor foodbloggers en 1 waarvoor je al 6 maanden moet bloggen) die ik ken, haha. Maar ik heb me toch ook bij de jouwe aangemeld, bloggers leren kennen is inderdaad leuk!😀

  4. Overdosis bloggers!

    En don’t worry, voordat ik jouw bloggersgroep joinde had ik ook nog geen echte bloggersgroep gevonden…wel schrijfgroeps e.d, maar jij bent de first, voor mij dan!

    Puh.

Geef een reactie

