Foute pakjes, slechte muziek en #Tinder

carnavaljjj

Ik zou nou niet zeggen dat ik een fanatieke carnavalsvierder ben. Ik doe niet mee aan de optocht. Zondag wanneer de optocht plaatsvindt lig ik zelfs nog lekker in mijn bed. Ik geef niet meer dan 15 euro uit voor een carnavalspak. Ik fabriceer liever zelf wat in elkaar met foute panty’s uit mijn ‘ik wil niet opvallen maar doe wel een knal rode/groene panty aan tijd’. Ik wil er niet ‘lelijk’ uit zien… en ik heb een gruwelijke hekel aan Nederlandse muziek -de rest van de 362 dagen in het jaar dan-.

carnavalllarge (1)

Wat zijn we als Nederlanders toch eigenlijk ook een stel idioten. Allemaal in veel te foute pakjes, met veel te slechte muziek. Op elk nummer kan er wel een armen zwaaiende danspas worden geplaatst, zo niet, dan is het polonaise of spring tijd. Al een jaar aan het sparen om dit weekend door te komen. Alcohol vergiftiging voordat je binnen komt om dit allemaal überhaupt te overleven. Maar…

WAT HEB IK ER ZIN IN!

carnavallarge (1)

Na een jaar wachten kunnen we er weer tegen aan! Als een stelletje (…) gezellige mensen feesten. Voor de kaartjes stond ik afgelopen zondag om half 9 s ochtends(!) al in de rij. Als ik me zaterdag ga omkleden in een fout politie pakje vraag ik me waarschijnlijk even af, waarom doe ik dit ook alweer? Zodra je bij je vrienden aan komt, 100 foto’s, wat drankjes en een paar hele foute nummers verder kan de avond al niet meer stuk. (Tip: als je met de hele groep al richting het feest loopt, check ook even de wc, en zorg dat je niemand met alle deuren op slot en lampen uit achter laat).

Carnavals nummer van 2014
Ken je die app Tinder nog? Een vleeskeuring op basis van foto’s. Ben je ook bekend met het top 40 nummer genaamd Timber van Pittbull en Kesha. Deze twee nummers zijn samengevoegd voor een lekker fout carnavalsnummer. Het Vleesteam – Tinder. Wees gewaarschuwd, hij blijft hangen!

De planning voor de komende paar dagen is: zaterdag en zondag ga ik in een dorp verderop carnaval vieren. Maandag een rustdagje in Amsterdam voor een concert in het Heineken Music Hall van OneRepublic. Dinsdag voor het eerst carnaval vieren in Cuijk.

8 gedachtes over “Foute pakjes, slechte muziek en #Tinder

  1. hahaha, ik hoop dat carnaval leuk was! Ik kwam terug uit londen & we landen in eindhoven. Aangezien mijn ‘aparte’ uiterlijk, werd ik de hele terugreis gevraagd of ik carnaval leuk vond. Wat ik niet heel erg op prijs stelde, haha.

  2. Hahaha ik vier t ook wel in een fout en lelijk pakje hij is iets te groot maar ach je trekt het misschien 1 of 2 keer aan! Hahah dat tinder lied is ontzettend fout. Veel plezier met carnaval vieren zelf heb ik geen kaartjes dus we gaan t meemaken hahaha

Geef een reactie

