Nieuw album #TaylorSwift

19397fce1b1b20dff58366ea8d2d6800

Het is helaas nog even wachten, maar dan hebben we hopelijk ook weer wat geweldigs om naar te luisteren. Het nieuwe album van Taylor Swift.

Het nieuwe album zal gelukkig dit jaar nog uitkomen. Om precies te zijn zal het album 27 october 2014 lanceren. De naam van het album van Taylor Swift is 1989. Dit staat voor het jaar dat Taylor Swift is geboren. De countryzangeres gaat wel een andere richting op, het album zal nu namelijk een pop album worden. Toch komt het voor mij niet helemaal als een verrassing, aangezien in haar vorige twee albums ook al popachtige nummers te horen waren.

Het eerste nummer die Swift  heeft uitgebracht, met bij behorende clip, is het pop geluid goed te horen. Shake It Off is het nieuwe vrolijke up-beat nummer van de zangeres en hakt er ook meteen goed in. Het nummer staat in Amerika zelfs al op nummer één.

Shake It Off: mening
Ik was benieuwd toen ik het nummer voor het eerst ging luisteren. Het nummer van Taylor Swift staat nog niet op Spotify dus ik moest op Youtube op zoek naar de juiste versie (dit lukte eerst niet helemaal door rare video’s van andere mensen met dezelfde naam). Ik kan de clip meteen helemaal waarderen. Ik houd van Taylor Swift haar clumsiness oftewel onhandigheid in het dansen. Ze heeft een lang en slungelig lichaam, hierdoor komen haar enthousiaste bewegingen niet altijd goed uit (bijvoorbeeld bij Award shows als ze staat mee te dansen). In de videoclip Shake It Off komt dit juist enorm goed van pas. Het geeft haar speelsheid aan en dat je alles maar niet zo serieus moet nemen. Daarnaast is het geweldig hoe ze andere artiesten imiteert door hun videoclips ‘na te doen’. Luister ook maar eens goed naar de tekst. Ze verteld over wat mensen over haar zeggen en eigenlijk hoe zij daar mee om gaat. Namelijk laat het los, shake it off. Dit nummer zal waarschijnlijk niet bij mij op de repeat gaan, maar ik vind het een hoopvol begin voor het nieuwe album.

Taylor Swift: favoriet
Taylor Swift is een van mijn favoriete vrouwelijke artiesten. Ik vind haar een leuke persoonlijkheid hebben, ze heeft een groot hart voor haar fans. Ze staat prachtig op covers. Haar kleding stijl is geweldig. Ze is ‘normaal gebleven’. Haar muziek maakt me altijd vrolijk, daarnaast kan je als jong persoon je goed inleven in haar nummers. Daarom heb ik een paar mooie afbeeldingen van Taylor Swift bij elkaar gezocht op Pinterest.com.

Deze slideshow heeft JavaScript nodig.

 <a href=”http://www.bloglovin.com/blog/11625873/?claim=kb54apyfhna”>Follow my blog with Bloglovin</a>

2 gedachtes over “Nieuw album #TaylorSwift

  1. Ik vind het echt een tof album, zelf heb ik alleen naar Shake it Off geluisterd – doe ik op dit moment ook! – maar het is zo lekker catchy, zo springerig, enthousiast en inderdaad een middelvinger naar de rest. I love it!

Geef een reactie

