Twee vrolijkste nummers Two Door Cinema Club | Gameshow

TDCC_AlbumCover

Het nieuwe album ‘Gameshow’ van Two Door Cinema Club is een week geleden op 14 oktober 2016 uitgekomen. Het album is zeker het luisteren waard. Helemaal als je de band al kent en van hun geluid houdt. Geen zin in? Dan raad ik je wel aan om deze twee heerlijke en vrolijke nummers eens te beluisteren.

Two Door Cinema Club

De afgelopen jaren heb ik meerdere keren zitten Googlen op de band. Ik was benieuwd of ze inmiddels weer een keer een nieuw album gingen uitbrengen. Het laatste album van Two Door Cinema Club | Beacon is alweer uit 2012. Toevallig kwam ik een week voordat het nieuwe album uit kwam een nieuw nummer tegen. Mijn verwachting was dan ook, dat een nieuw album niet lang op zich zou laten wachten.

Het nieuwe album Gameshow

Opeens was het album Gameshow daar. Dit album kwam op dezelfde dag uit als het nieuwe album van Kings of Leon | WALLS. Het album Gamshow stond mooi te wezen in mijn Spotify en te wachten tot ik op afspelen drukte.

Ik heb inmiddels twee nummers waarbij ik niet kan stoppen met luisteren. Ze zijn vrolijk, pakkend, voet tikkend, lachwekkend en gewoon lekker.

Two Door Cinema Club – Ordinary

Het nummer Ordinary staat al een week op mijn Spotify op repeat. Serieus, ik kan niet stoppen met luisteren. Het nummer komt snel tot het refrein. Ik vind het pakkend. Je hoort op het album Gamshow en in dit nummer hoge gitaar klanken. Dit is waar ik Two Door Cinema Club in herken van de oude albums. Geniet.

Two Door Cinema Club – Bad Decisions

Ik was al verslaafd aan het nummer Ordinary. Het nummer Bad Decisions had ik uiteraard al voorbij horen komen toen ik naar het nieuwe album luisterde. Toch was het me nog niet echt opgevallen. Tot ik de live uitzending van Two Door Cinema Club op hun Facebook voorbij zag komen, waar ze een live uitvoering van Gameshow gaven.

Heerlijk nummer. Al moet ik nog even kijken wat ik van de videoclip vind. Apart. Wel grappig.

Wat vind jij?

Heb je naar de nummers geluisterd? Vind je het net zo leuk als ik of is dit niet helemaal jouw muziek smaak? Waar hou jij dan van?

Weet je nog wie ik ben?

Oh, trouwens. Ik ben terug van weg geweest. Denk ik? Zoals je misschien opvalt, er is een hele tijd voorbij gegaan na mijn laatste blog post op Marchingon. Thebeat. Lees anders mijn nieuwe over. Wel heel erg leuk om jou hier (terug) te zien. Dank je wel.

Follow my blog with Bloglovin

Geef een reactie

