Hou je in!

Soms kan ik me ook niet inhouden. Ik hou mezelf voor dit keer doe ik het goed! Dit keer doe ik het rustig aan, ik bekijk eerst alles netjes en dan pas ga ik verder. Oftewel Melissa ongeduld dacht al eventjes van hmm ik denk dat ik misschien nog een andere blog erbij wil! Een dag later werd het op papier gezet met de gedachte erachter ik denk het eerst goed uit zou denken, ik wil eerst alles precies klaar hebben wat ik dus met de blog wil.

Ik wist natuurlijk in mijn achterhoofd allang wat ik er mee wilde. Gewoon verder schrijven! En meer opties hebben dan op mijn tumblr blog. Waar ik overigens heel veel plezier mee heb. Met WordPress kunnen jullie reageren, kan je elk geschreven stuk met Facebook of twitter linken. Toch kwam een van mijn vele schrijfboekjes erbij, en random woorden opgeschreven wat ik wilde, want een must was, want niet mocht, waar ik inspiratie vandaan kon halen enzovoort.

Dus steeds kwamen er dingen bij, en daarna werd het boekje weer netjes naast me neergelegd en ging ik verder met andere dingen. Ik denk dat het me nog geen 30 minuten gekost heeft voordat ik in mijn inbox een mailtje kreeg, activate blog. Dus daar was die dan. En hier ben ik nu, aan het schrijven op mijn nieuwe blog. Ik heb er zin in! Hopelijk vinden jullie het ook wat.

-x- Mw

Plaats een reactie