Liebster Award :)

liebster

Wat leuk! Ik ben genomineerd voor de Liebster Award. Dat door twee geweldige bloggers🙂. Namelijk Ayla en Arlette. Dank jullie wel!

Ik heb in de tijd dat ik blog wel eens zo’n tag voorbij zien komen. Nooit zelf gehad, dus super! Dit betekent dat ik naast mijn muziek interesses ook persoonlijke dingen ga vertellen.

Dit houdt het dus eigenlijk in:

  1. List 11 facts about yourself
  2. Answer the 11 questions given to you.
  3. Ask 11 new questions for the bloggers you nominate for the award.
  4. Choose 9 bloggers with 200 or less followers to nominate.
  5. Go to each bloggers page and let them know about the award.
  6. Thank the person who nominated you and link back to their blog.

11 feiten over mezelf:

  1. Ik ben blond! Haar & ‘heeeeeel soms’ acties.
  2. Ik ben heel gestructureerd. Alles moet liggen waar het hoort te liggen!
  3. Minstens één keer per dag raak ik in paniek omdat: ik mijn mobiel, portemonnee, IPod of huissleutel niet in mijn tas kan vinden.
  4. Ik hou van boeken! Zou er honderden kunnen kopen. Maar ik kan er geen één uitlezen! Het lukt gewoon niet of ik doe er super lang over. Ik kies denk ik gewoon altijd voor mijn IPod.
  5. Ik heb altijd beweerd dat ik zonder een smartphone kon leven. Totdat ik er een had…
  6. Ik kan altijd schoenen kopen.
  7. Ik bespeel geen instrument en kan NIET zingen (jammer)
  8. Uhm, ik heb heel misschien… ooit… wel eens naar OneDirection geluisterd. Vrijwillig… Misschien heb ik ook wel eens heel hard mee lopen bleren met hun muziek. Heel misschien hoor…
  9. Ik ben al meer als 3 jaar een HEMA meisje. Inmiddels herken ik de klanten precies! Het blijft ook hartstikke leuk werk!
  10. Ik kan niet tegen films die ‘niet goed’ aflopen. Ik hou van ‘en ze leven nog lang en gelukkig’. (Anders moet ik daarna alsnog een feel good film kijken)
  11. Als ik aan een serie begin. Dan ben ik meestal binnen 3 dagen een heel seizoen door. Ik kan letterlijk niet stoppen met kijken. (The Tudors blijft mijn favoriet). Ook ben ik een held in dingen opnieuw en opnieuw en opnieuw te bekijken.

Het is me gelukt! Wat een hoop IK. Dat is even wat anders dan over muziek schrijven.

Ik ben door twee bloggers genomineerd, dus het zijn 2 keer 11 vragen.

Ayla:

  1. Ben je blij dat je bent genomineerd voor de Liebster Award?
    Zeker weten! Een keer wat anders. Hopelijk vinden mijn lezers het leuk.
  2. Welke mobiele telefoon bezit jij?
    HTC Desire C
  3. Wat is je favoriete gebakje?
    Appeltaart (zonder krenten)
  4. Post je lievelingsfoto van jezelf!
    2012-12-19 19.09.31-1
  5. Wie is jouw icoon?
    Anne Hathaway. Wat een geweldig mens is dat!
  6. Wat vind je ervan dat Koningin Beatrix gaat aftreden?
    Ik snap het helemaal van haar kant. Al vind ik het wel jammer! Dan moeten we ook nog eens zonder Koninginnedag doen!
  7. Wat is de hoofdstad van Australië? (zonder te spieken!!) (hahaha instinker)
    Ik weet dat het niet Sydney is =p.
  8. Wat is je favoriete liedje op dit moment?
    Daar vraag je me wat. Ik ben hier nog steeds niet klaar mee:
  9. Ben je geïnteresseerd in politiek?
    Soms. Vind het wel belangrijk om te volgen!
  10. Vertel iets over je familie🙂
    Ik woon nog thuis samen met mijn ouders en zusje van 12. Maar ik heb ook nog een broer van 26, en een zus van 23.
  11. Een boodschap aan de blog community:
    Keep it going! Het is een geweldige hobby. Niet verplicht voelen als het bloggen even niet lukt. Daarna zien we je snel genoeg weer online!

Arlette:

  1. Favourite piece of clothing in your closet?
    Skinny jeans, met een truitje.
  2. What one  thing would you take with you to a deserted island?
    Mijn IPod!
  3. Your biggest inspiration?
    Muziek. Al die geweldige artiesten en bands, met hun prachtige nummers.
  4. What is your morning ritual?
    Wekker 5 keer uitdrukken, lamp aan, twitter/whatsapp even lezen. Dan mijn make-up doen en omkleden. Vanaf de badkamer altijd even terug naar mijn kamer om outfit te checken. Op naar beneden waar ik nog zo’n 15 minuten heb om brood te smeren en te eten. Ook al heb ik 5 minuten ik moet altijd even zitten om mijn thee op te kunnen drinken. Dan de deur uit naar het station.
  5. The book you’re most looking forward to read this year?
    De 5 die ik nog op mijn plank heb staan. Één waar ik nu ‘soort van’ aan het lezen ben (lees: 11 feiten) is Villa Riviera.
  6. What was the reason you started this blog?
    Dingen delen met de rest van internet wereld.
  7. Biggest passion?
    Muziek en daarover schrijven.
  8. What is the most random/weirdest thing you’ve done in your life?
    Uhm, ik zou het zo even niet weten. Het zal vast wel in een bui zijn geweest met wat alcohol erbij.
  9. What is your guilty pleasure?
    Meeluisteren met gesprekken in de trein (en dan bijna beginnen mee te praten).
  10. Your feel good song?
  11. The one thing you really want to achieve in your life?
    Misschien verder gaan met bloggen, in de toekomst op een serieuzer vlak. Hopelijk ook meer mensen bereiken met mijn blog🙂. Ik wil in ieder geval succesvol worden!

11 vragen voor de genomineerden:

Waar ik benieuwd naar ben ik muziek (duh). Dus mijn vragen zullen daarover gaan!

  1. Hoe belangrijk is muziek voor je?
  2. Wat voor genre in de muziek hou je van?
  3. Wat is je favoriete artiest/band?
  4. Aan welk nummer ben je (ooit) super verslaafd aan (geweest)?
  5. Welk nummer moet je echt delen met heel de wereld?
  6. Ben je ooit naar een concert geweest? Zo ja, welke. Nee, waar zou je dan graag naar toe willen?
  7. Justin Bieber of OneDirection? Als je echt zou moeten kiezen. (a)
  8. Bespeel je een instrument of zing je? (Niet alleen onder de douche)
  9. Wat voor muziek heb je echt een hekel aan?
  10. Deel hier de mooiste/grappigste/meest sexy foto van een artiest
  11. Wat is het vrolijkste nummer ooit?

De 9 Genomineerden:

Sylvia Kuijsten
Indira

Mylene Cybele
Rosalinde
Roxanne
Rosalie
Job
Elise
Linda

18 gedachtes over “Liebster Award :)

  1. Bedankt voor de nominatie!🙂 Ik heb ‘m vorig jaar al gehad, maar ik ga je vragen wel beantwoorden want dat vind ik wel leuk om te doen (en het is echt al een heel jaar geleden!)

  2. Leuk dat je ‘m hebt ingevuld! Leuk om wat meer over je te weten en leuke foto heb je gepost🙂 Ik kan ook altijd schoenen kopen (behalve als ik geen geld heb), dus high five! En wat grappig dat je broer ook een blog heeft! Een blog familie😉

Geef een reactie

